POLITYKA PRYWATNOŚCI i POLITYKA COOKIES

 

Rozdział I

Postanowienia ogólne

 

§ 1    

1.      Administratorem Serwisu jest: Lindner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z adresem przy ul. Gnieźnieńskiej 67, 62-100 Wągrowiec, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000766476, NIP: 7661999576, REGON: 382461216, kapitał zakładowy 6 126 000,00 zł, BDO: 000133168 (dalej jako „Administrator”).

2.     Wszelkie wyrażenia pisane wielką literą, jak i inne terminy zawarte i wykorzystane w niniejszej polityce prywatności (dalej jako „Polityka Prywatności”), następujące znaczenie:

a)     Dane lub Dane Osobowe – dane osobowe w rozumieniu przepisów RODO, tj. dane które mogą prowadzić do bezpośredniej lub pośredniej identyfikacji osoby fizycznej;

b)     Formularz Kontaktowy – funkcjonalność umożliwiająca kontakt z Administratorem za pośrednictwem Serwisu;

c)      Formularz CV – funkcjonalność umożliwiająca przesłanie dokumentacji aplikacyjnej w procesach rekrutacji;

d)     Polityka Prywatności – niniejszy dokument;

e)     Regulamin – dokument określający zasady funkcjonowania Serwisu, charakter, rodzaje i warunki świadczenia przez Administratora usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, dostępny pod adresem: www.zpdlindner.pl/polityka-prywatnosci

f)       RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

g)     Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.zpdlindner.pl;

h)     Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawierana między Klientem a Administratorem, na zasadach określonych w Regulaminie;

i)       Usługi – wszelkie interaktywne funkcjonalności Serwisu, takie jak: Formularz Kontaktowy, Formularz CV;

j)       Urządzenie Końcowe – urządzenie elektryczne lub elektroniczne przeznaczone do zapewniania telekomunikacji, przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do sieci (min. komputer, smartfon, tablet itp.);

k)      Użytkownicy – osoby odwiedzające Serwis lub korzystające z Usług.

W razie braku definicji w Polityce Prywatności – wszelkie wyrażenia będą miały znaczenie przypisane im w Regulaminie.

3.     Administrator dokłada wszelkich starań, by chronić prywatność Użytkowników podczas wizyt w Serwisie.

4.     Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia, jak Administrator: zbiera, wykorzystuje, przekazuje i zabezpiecza w ramach Serwisu informacje dotyczące Użytkowników odwiedzających Serwis, a także korzystających z Usług, w tym Dane Osobowe oraz inne dane za pośrednictwem plików cookies.

5.     Niniejszy dokument ma zastosowanie wyłącznie do informacji zbieranych przez Administratora:

a.      poprzez Serwis lub w związku z jego funkcjonowaniem, w tym w ramach korzystania z Usług,

b.      w związku z kontaktem e-mail z Administratorem,

c.      w związku z kontaktem telefonicznym z Administratorem,

d.      poprzez portale społecznościowe.

6.     Administrator może zgodnie z prawem ujawnić Dane odnoszące się do Użytkowników w ramach współpracy z organami ścigania i innymi osobami trzecimi celem wyegzekwowania ochrony praw, dóbr lub innych praw.

 

Rozdział II

Dane Osobowe w Serwisie

 

§ 2    

Administrator Danych

1.     Administratorem danych osobowych Użytkowników w rozumieniu przepisów RODO jest Administrator.

2.     W sprawach dotyczących ochrony prywatności i Danych można kontaktować się z Administratorem pod adresem: rodo@zpdlindner.pl.

 

§ 3

Sposób zbierania Danych

1.     Dane Użytkowników gromadzone są: bezpośrednio od Użytkowników – jeśli podają je korzystając z Usług Serwisu lub w inny sposób, a także poprzez pliki cookies – pliki funkcjonalne, niezbędne do działania Serwisu które zbierają automatycznie Dane, pozostałe pliki – tylko jeśli Użytkownik wyrazi zgodę na ich działanie.

2.     Dane nie będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mogą jednak podlegać profilowaniu w celach statystycznych, co służy do dokonania czynności analitycznych i statystycznych. 

 

§ 4

Cele, podstawy i czas przetwarzania Danych

1.     Podanie Danych może być konieczne do korzystania z Serwisu. Niepodanie Danych może się wiązać z brakiem możliwości skorzystania z Serwisu lub Usług dostępnych w Serwisie.

2.     Dane zbierane są na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:

a.      na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda) – w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego – jeśli Użytkownik wyrazi odpowiednią zgodę,

b.      na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda) – w celu korzystania z funkcjonalności plików cookies fakultatywnych (opisanych szczegółowo w rozdziale III Polityki Prywatności), gdy Użytkownik wyrazi zgodę na ich włączenie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (realizacja umowy) – w celu umożliwienia Użytkownikom korzystania z Usług na podstawie umów zawartych zgodnie z Regulaminem, podjęcia przez Administratora działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy z Administratorem,

d.     na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny) – w celu wypełnienia przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych, w tym przepisów prawa konsumenckiego (np. rozpatrywanie reklamacji), odpowiedzi na żądania wykonania praw z RODO, 

e.      na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes) – w uzasadnionym interesie Administratora, tj. celu odpowiadania przez Administratora na zapytania, wezwania bądź wnioski Użytkowników, ewentualnej obrony lub dochodzenia roszczeń, a także w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, tj. bezbłędnej prezentacji i optymalizacji Serwisu (pliki cookies obligatoryjne).

f.       w przypadku korzystania z Formularza CV:

i.     przeprowadzenie procesu rekrutacji na określone w Formularzu CV stanowisko, tj. w celu zawarcia umowy i podjęcia czynności zmierzających do jej zawarcia oraz zebrania Pani/Pana określonych danych zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy:

ii.     imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych – na podstawie art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,

iii.     wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia- na podstawie art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,

iv.     przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w pkt b) powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach złożonych w ramach rekrutacji i nie będących danymi wrażliwymi albo w przypadku rekrutacji do zawarcia umowy cywilnoprawnej (jeśli dotyczy- uwaga podanie tych danych w ww. dokumentach jest wystarczające do uznania, iż wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,

v.     przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie Pani/Pana wyraźnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych określonych w art. 9 ust. 1 RODO (dane wrażliwe, w tym zdrowotne np. o posiadaniu orzeczenia o niepełnosprawności) (UWAGA – w przypadku zamieszczenia takich danych w dokumentach rekrutacyjnych prosimy o przesłanie wyraźniej zgody na ich przetwarzanie, w przeciwnym wypadku dana zostanie niezwłocznie usunięta),– na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO,

vi.     realizacja obowiązków Administratora wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym realizacji praw z RODO) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 13-22 RODO;

vii.     ustalenie, dochodzenie lub ochrona roszczeń – na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO oraz – gdy dotyczy danych wrażliwych – art. 9 ust. 2 lit f) RODO,

3.     Dane będą przechowywane przez czas:

a.     dane przetwarzane w związku z udzieloną zgodą marketingową – do czasu cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat od zakończenia umowy lub podania danych, jeśli umowa nie została zawarta.

b.     dane związane z zawartą umową – przez czas jej realizacji, przy czym po jej ustaniu Dane mogą być przechowywane i wykorzystywane w pozostałych celach, w tym przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń,

c.     dane związane z odpowiadaniem na przesłane zapytania, wezwania, wnioski – przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń,

d.     dane przetwarzane w związku z wykonywaniem obowiązków prawnych – przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,

e.     dane przetwarzane w celu obrony lub dochodzenia roszczeń – przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,

f.     dane przetwarzane w związku z udzieloną zgodą na włączenie plików cookies fakultatywnych – przez czas wskazany w § 8 Polityki prywatności albo do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej niż przez czas 6 miesięcy,

g.     dane przetwarzane w związku z umożliwieniem korzystania z Serwisu (pliki cookies obligatoryjne) – przez czas wskazany w § 8 Polityki prywatności,

h.     w przypadku korzystania z Formularza CV:

i.     dla celów rekrutacyjnych – przez okres 1 roku od momentu uzyskania dokumentacji aplikacyjnej. W przypadku wyrażonej przez Pani/Pana zgody na wykorzystywane Pani/Pana danych osobowych w przyszłych rekrutacjach ww. dane będą wykorzystywane przez czas wskazany w udzielonej zgodzie,

ii.     dla celów obrony, dochodzenia roszczeń – przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,

iii.     dla celów wykonywania obowiązków prawnych – czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,

chyba, że przepisy prawa obowiązującego zobowiązują Administratora do dłuższego przechowywania danych.

 

§ 5

Prawa Użytkowników dot. przetwarzania Danych

1.      Użytkownikom przysługuje prawo do:

a.      dostępu do treści swoich Danych, w tym żądania kopii Danych,

b.      sprostowania nieprawidłowych Danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych Danych,

c.       usunięcia Danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

i.     Dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

ii.     osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;

iii.      osoba, której Dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której Dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 RODO wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem Danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);

iv.      Dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

v.     Dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;

vi.      Dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem bezpośrednio dzieciom usług społeczeństwa informacyjnego.

d.      ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:

i.     osoba, której Dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość Danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych Danych;

ii.     przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której Dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu Danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

iii.      Administrator nie potrzebuje już Danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której Dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

iv.      osoba, której Dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której Dane dotyczą.

e.      przenoszenia Danych, jeżeli:

i.     przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy, oraz

ii.     przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.

f.       gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. 

2.   Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych.

3.   Użytkownicy w każdym momencie mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, na zasadach określonych w art. 21 RODO (tj. z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika) oraz bezwarunkowo i w każdej chwili – do celów marketingu bezpośredniego.

4.   W celu wykonania swoich praw prosimy o kontakt na adres Administratora wskazany w § 2 ust. 2 Polityki Prywatności lub na adres siedziby Administratora.

 

§ 6

Podmioty otrzymujące Dane

1.   Dane będą udostępniane innym podmiotom wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane w tym podmiotom świadczącym następujące usługi:

a)     informatyczne, dostawy oprogramowania, hostingu, analizy danych, tworzenia kopii zapasowych, bezpieczeństwa, marketingowe i pomocy merytorycznej przy prowadzeniu Serwisu, przechowywania danych – na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych,

b)     związane z plikami cookies (por. § 8 Polityki),

c)      pocztowe, kurierskie, prawne.

2.   Podmioty otrzymujące dane na podstawie ust. 1 a) powyżej nie są upoważnione do wykorzystywania ani ujawniania danych osobowych we własnych celach, w tym marketingowych.

3.   Dane nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych, jednak mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Unii Europejskiej, min. podmiotom świadczących usługi związane z plikami cookies. Dane będą przekazywane do państw trzecich, dla których Komisja Europejska wydała decyzję o odpowiedniej ochronie danych lub wpisania do Ram Ochrony Danych, a jeśli taka decyzja nie była wydana – z zachowaniem odpowiednich zabezpieczeń i przy zastosowaniu Standardowych Klauzul Umownych. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z Administratorem w sposób wskazany w niniejszej informacji.

4.   W przypadku, jeśli Administrator będzie przeprowadzał transakcje obejmujące sprzedaż całości lub części jego działalności lub aktywów albo będzie łączyć się z innym podmiotem, może się zdarzyć, że Dane będą wykorzystywane albo ujawniane innym stronom zaangażowanym w taką transakcję, na przykład potencjalnym sprzedającym lub nabywcom i konsultantom Administratora.

 

§ 7

Środki bezpieczeństwa i wtyczki

1.      Administrator wdraża środki bezpieczeństwa w celu ochrony przed nieautoryzowanym dostępem, nieupoważnioną zmianą, ujawnieniem lub zniszczeniem Danych. W celu zabezpieczenia Serwisu przed wszystkimi typowymi obszarami zagrożeń – już na etapie wyboru technologii i architektury Serwisu – podjęto określone wybory technologiczne zmierzające do zwiększenia ochrony Danych przesyłanych do lub z Serwisu przy wykorzystaniu sieci. Użytkownik winien mieć jednak świadomość, iż przy transmisji danych przy wykorzystaniu sieci nikt nie jest w stanie zagwarantować stu procentowego bezpieczeństwa takiej transmisji. Tym samym pomimo wysiłków, Administrator nie może zagwarantować i nie gwarantuje bezpieczeństwa informacji, w tym Danych przesyłanych do lub z Serwisu.

2.      Serwis może zawierać odnośniki do innych stron internetowych (wtyczki). Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady poufności i przetwarzanie Danych, obowiązujące na tych stronach, chyba że coś innego wskazane jest pod danym odnośnikiem. Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy wyłącznie Serwisu, chyba, że w treści Polityki jednoznacznie wskazano inaczej.

 

Rozdział III

Pliki cookies

 

§ 8

1.     Administrator niniejszym informuje, że stosuje pliki cookies (z ang. ciasteczka), czyli małe pliki umieszczane na urządzeniu końcowym Użytkownika, podczas korzystania z Serwisu.

2.     Pliki cookies używane są do zapisywania informacji w celach funkcjonalnych (by strony były szybsze i wygodniejsze), zapamiętywania preferencji i personalizowania Serwisu w zakresie wyświetlanych treści i statystycznych – co pozwala na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu oraz jego dostosowanie do potrzeb osób, które odwiedzają je wielokrotnie.

3.     Pliki cookies mogą być też stosowane przez współpracujących z Administratorem reklamodawców oraz przez firmy badawcze.

4.     Każdy Użytkownik może sam decydować o tym, w jaki sposób cookies zapisywane są na jego urządzeniu końcowym. Pozwalają na to:

a.     ustawienia/preferencje definiowane w przeglądarkach; domyślne ustawienia popularnych przeglądarek (Microsoft Egde, Chrome, Firefox, Opera, Safari) pozwalają na zapisywanie cookies ze strony Administratora; więcej informacji odnośnie zarządzania plikami cookies znajduje się na:

i.     Microsoft Edge:  https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09

ii.     Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek

iii.     Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&ref_topic=7438325&sjid=11048093918916953982-EU

iv.     Opera: http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/

v.     Apple Safari: http://www.apple.com/support/safari/

b.     zgody udzielane przez Użytkownika w wyskakującym oknie w Serwisu,

c.      dodatki do przeglądarek blokujące pliki, np.:

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

5.       Serwis korzysta z następujących plików cookies:

6.     Użytkownik uznaje i zgadza się, iż: a) Administrator może przechowywać Dane bądź inne informacje dotyczące urządzeń końcowych Użytkownika w formie oprogramowania typu cookies, z użytkowaniem których wiąże się funkcjonowanie Serwisu (pliki cookies obligatoryjne); b) ograniczenie lub zabronienie pojawiania się oprogramowania typu cookies w ramach urządzeń końcowych Użytkownika może przynieść negatywny skutek użytkowania Serwisu.

 

Rozdział IV

Dane eksploatacyjne

 

§ 9

1.     Administrator może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkownika z Serwisu (dane eksploatacyjne):

a.     oznaczenia identyfikujące Użytkownika,

b.     oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał usługobiorca;

c.      informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną;

d.     informacje o skorzystaniu przez usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.

 

Rozdział V

DANE WYKORZYSTYWANE PRZY KOMUNIKACJI ZA POŚREDNICTWEM WIADOMOŚCI E-MAIL

§ 10

1.     Administratorem Danych wykorzystywanych w komunikacji za pośrednictwem e-mail jest Administrator.

2.     W sprawach dotyczących ochrony prywatności i Danych można kontaktować się z Administratorem pod adresem: rodo@zpdlindner.pl.  

3.     Podanie Danych jest dobrowolne, zaś niepodanie Danych może uniemożliwić przesłanie korespondencji.

4.     Dane zbierane są na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:

a.     na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jako niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, jeśli Użytkownik jest stroną umowy zawartej z Administratorem lub jest zainteresowana/y zawarciem takiej umowy,

b.     na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym realizacji praw z RODO,

c.      na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO – w uzasadnionym interesie Administratora, tj. celu odpowiadania przez Administratora na zapytania, wezwania bądź wnioski, bądź zgłoszenia naruszeń praw lub dóbr, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami,

d.     na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO –  w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego – jeśli Użytkownik wyraził odpowiednią zgodę.

5.     Dane będą przechowywane przez czas:

a.     dla celów zawarcia i realizacji umowy  – przez okres realizacji zawartej z Użytkownikiem umowy lub w przypadku braku zawarcia umowy – przez okres 6 miesięcy od dnia pozyskania danych,

b.     Dane przetwarzane w celu odpowiadania na zapytania, wnioski, reklamacje, zgłoszenia – przez czas niezbędny do przesłania odpowiedzi, po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń,

c.      Dane przetwarzane w związku z wykonywaniem obowiązków prawnych – przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,

d.     Dane zbierane w celach marketingu bezpośredniego – przez okres 3 lat od chwili uzyskania danych.

chyba, że przepisy prawa obowiązującego zobowiązują do dłuższego przechowywania danych.

6.     Dane nie będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

7.     Użytkownicy w każdym momencie mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego.

8.     Użytkownikom przysługują prawa, określone w § 5 Polityki Prywatności.

9.     Odbiorcami danych mogą być podmioty wskazane w §6 Polityki Prywatności.

10.  Jeśli dane osobowe nie zostały podane bezpośrednio przez osoby, których dane są przetwarzane, źródłem uzyskania Danych może być:

a.     strona internetowa organizacji/podmiotu, w którym osoba, której dane są przetwarzane pracuje, pełni funkcję lub jest podana jako osoba kontaktowa,

b.     powszechnie dostępne informacje, zawarte w rejestrach publicznych (np. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego itp.),

c.      pracodawca/zleceniodawca Użytkownika.

W takim wypadku dane obejmują informacje znajdujące się we wskazanych źródłach.

 

Rozdział VI

Dane wykorzystywane przy komunikacji listownej i telefonicznej

 

§ 12

1.     Podanie Danych jest dobrowolne, zaś niepodanie Danych może uniemożliwić przesłanie korespondencji.

2.     Dane zbierane są na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:

a.     na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym odpowiadania na reklamacje, realizacji praw z RODO,

b.     na podstawie art. 6 ust 1 lit. f) RODO – w uzasadnionym interesie Administratora, tj. celu odpowiadania przez Administratora na zapytania, wezwania bądź wnioski, bądź zgłoszenia naruszeń praw lub dóbr, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a także w celach statystycznych.

3.     Dane będą przechowywane przez czas:

a.     Dane przetwarzane w celu odpowiadania na zapytania, wnioski, reklamacje, zgłoszenia – przez czas niezbędny do przesłania odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń,

b.      Dane zbierane w celach statystycznych – przez okres 1 roku od chwili uzyskania danych,

chyba, że przepisy prawa obowiązującego zobowiązują Fundację do dłuższego przechowywania danych.

4.      Dane nie będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mogą jednak podlegać profilowaniu w celach statystycznych.

5.     Użytkownicy w każdym momencie mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadzie uzasadnionego interesu.

6.     Jeśli Dane kontaktowe nie zostały podane bezpośrednio przez osoby, których Dane są przetwarzane, źródłem uzyskania Danych może być:

a.     strona internetowa organizacji/podmiotu, w którym osoba, której dane są przetwarzane pracuje, pełni funkcję lub jest podana jako osoba kontaktowa,

b.     powszechnie dostępne informacje, zawarte w rejestrach publicznych (np. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego itp.).

Rozdział VII

Informacje zbierane w związku z odwiedzaniem i korzystaniem z profilu na Facebooku

1.     Zamieszczenie komentarzy lub polubienie profilu Administratora, czy też zamieszczonych na nim postów, powoduje przekazanie Administratorowi Danych osobowych, a tym samym wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

2.     Współadministratorem Danych osobowych przetwarzanych w trakcie korzystania z profilu jest Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia); zasady przetwarzania danych osobowych portalu Facebook dostępne są pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy, zaś zasady współadministrowania danymi można odnaleźć na: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum

3.     Podanie Danych osobowych jest dobrowolne; brak podania Danych osobowych, może uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na pytania lub wykonanie wnioskowanych czynności.

4.     Dane zbierane są na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:

a.     art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na:

i.     komunikacji i odpowiadania na komentarze oraz wiadomości zamieszczone na profilu lub wysyłane za jego pośrednictwem,

ii.     podglądu komentarzy, polubień (cel marketingowy),

iii.     ewentualnym dochodzeniu lub obrony roszczeń,

b.     art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym realizacji żądań wykonania praw z RODO, realizacji uprawnień konsumenckich,
określonych przez Współadministratora w jego polityce prywatności.

5.     Dane będą przechowywane przez czas:

a.     dane zbierana celem komunikacji i odpowiadania na wiadomości – do czasu przesłania odpowiedzi na zadane pytanie,

b.     dane zbierane w związku z zamieszczonymi przez Państwa komentarzami – do czasu usunięcia ich przez autora lub właściciela serwisu Facebook,

c.      dane zbierane celem wykonania ciążących na Administratorze obowiązkach prawnych – przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,

d.     dane zbierane celem dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami – przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,

chyba, że przepisy prawa obowiązującego zobowiązują Fundację do dłuższego przechowywania danych.

6.     Podane Dane nie będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mogą jednak podlegać profilowaniu w celach marketingowych i statystycznych, przez co może nastąpić dobranie odpowiednich treści materiałów informacyjnych i promocyjnych do profilu i wcześniejszych wyborów danej osoby, a także w celach i na zasadach określonych w regulaminie Facebook.

7.      Dane nie będą przez Administratora przekazywane do państw trzecich (spoza Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego) ani organizacji międzynarodowych, jednakże Współadministrator może przekazywać dane poza obszar EOG (należy zapoznać się z informacją Współadministratora). 

8.     Użytkownikom przysługują prawa, określone w § 5 Polityki Prywatności.

9.     Odbiorcami danych mogą być podmioty wskazane w §6 Polityki Prywatności.

 

Rozdział VIII

Informacje zbierane w związku z odwiedzaniem i korzystaniem z profilu LinkedIn

1.     Zamieszczenie komentarzy lub polubienie profilu Administratora, czy też zamieszczonych na nim postów, powoduje przekazanie Administratorowi Danych osobowych, a tym samym wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

2.      Współadministratorem Danych osobowych przetwarzanych w trakcie korzystania z profilu jest LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin 2, Ireland; zasady przetwarzania danych osobowych portalu LinkedIn dostępne są pod adresem https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy ,

3.     Podanie Danych osobowych jest dobrowolne; brak podania Danych osobowych, może uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na pytania lub wykonanie wnioskowanych czynności.

4.     Dane zbierane są na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:

a.     art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na:

i.     komunikacji i odpowiadania na komentarze oraz wiadomości zamieszczone na profilu lub wysyłane za jego pośrednictwem,

ii.     podglądu komentarzy, polubień (cel marketingowy),

iii.     ewentualnym dochodzeniu lub obrony roszczeń,

b.     art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym realizacji żądań wykonania praw z RODO, realizacji uprawnień konsumenckich,

c.     określonych przez Współadministratora w jego polityce prywatności.

5.     Dane będą przechowywane przez czas:

a.     dane zbierana celem komunikacji i odpowiadania na wiadomości – do czasu przesłania odpowiedzi na zadane pytanie,

b.     dane zbierane w związku z zamieszczonymi przez Państwa komentarzami – do czasu usunięcia ich przez autora lub właściciela serwisu LinkedIn,

c.      dane zbierane celem wykonania ciążących na Administratorze obowiązkach prawnych – przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,

d.     dane zbierane celem dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami – przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,

chyba, że przepisy prawa obowiązującego zobowiązują Fundację do dłuższego przechowywania danych.

6.     Podane Dane nie będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mogą jednak podlegać profilowaniu w celach marketingowych i statystycznych, przez co może nastąpić dobranie odpowiednich treści materiałów informacyjnych i promocyjnych do profilu i wcześniejszych wyborów danej osoby, a także w celach i na zasadach określonych w regulaminie LinkedIn.

7.     Dane nie będą przez Administratora przekazywane do państw trzecich (spoza Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego) ani organizacji międzynarodowych, jednakże Współadministrator może przekazywać dane poza obszar EOG (należy zapoznać się z informacją Współadministratora). 

8.     Użytkownikom przysługują prawa, określone w § 5 Polityki Prywatności.

9.     Odbiorcami danych mogą być podmioty wskazane w §6 Polityki Prywatności.

 

Rozdział IX

Postanowienia końcowe

 

§

W zakresie nieuregulowanym postanowieniami niniejszej Polityki Prywatności zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu oraz normy wyartykułowane w innych właściwych przepisach prawa.

Przewijanie do góry